1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Ing. Marek Pinkava, IČO: 018
71 315, se sídlem 687 05, Jalubí 611 (dále jen „Poskytovatel“) je
provozovatelem Webových stránek a dalšího souvisejícího hardware a
software sloužícího pro zajištění přístupu ke Službám poskytovaným
Uživatelům.
1.2. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a
povinnosti, za kterých Poskytovatel umožní přístup Uživateli ke Službám
v rámci platformy „Weddee“ dostupné na webových
stránkách https://weddee.cz/. Podmínky jsou nedílnou a
závaznou součástí Smlouvy, která je uzavřena mezi Poskytovatelem a
Uživatelem.
2. DEFINICE POJMŮ
2.1. Pojmy použité v textu Podmínek mají
následující význam:
„Platforma“ znamená informační systém Poskytovatele
dostupný na Webových stránkách a sloužící k poskytování
Služeb.
„Podmínky ochrany osobních údajů“ znamená soubor
pravidel pro nakládání s osobními údaji obsažený na Webových
stránkách v sekci „Ochrana osobních údajů“.
„Smlouva“ znamená smlouvu o poskytování Služeb
uzavřenou mezi Poskytovatelem a Uživatelem.
„Služby“ znamená zpřístupnění funckionalit Platformy
prostřednictvím administrátorského přístupu, jehož výstupem je mimo
jiné Svatební profil.
„Svatební profil“ znamená osobní profil Uživatele
provozovaný na Webových stránkách.
„Účet“ znamená uživatelský účet Uživatele
sloužící ke správě Svatebního profilu.
„Úložiště“ cloudové datové úložiště, jehož
využití Uživatelem je součástí poskytovaných Služeb.
„Uživatel“ znamená osobu, které jsou na základě
Smlouvy Poskytovatelem poskytovány Služby.
„Technické parametry“ znamená předpoklady
přístupového zařízení pro užívání Služeb
Uživatelem spočívající zejména v tom, že přístupové zařízení je
přístrojem s internetovým připojením opatřeným displejem.
„Webové stránky“ znamená webové stránky https://weddee.cz/
3. SDĚLENÍ PŘED UZAVŘENÍM SMLOUVY
3.1. Poskytovatel informuje Uživatele, že:
a) náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší
od nákladů, které nese Uživatel, a Poskytovatel si neúčtuje žádné
další poplatky;
b) Poskytovatel nepožaduje úhradu Ceny před poskytnutím
Služeb Uživateli;
c) Uživatel, pokud je spotřebitelem má právo odstoupit od
smlouvy zejména způsobem uvedeným v článku 10 těchto Podmínek;
d) Smlouva, resp. příslušné potvrzení o objednání
Služeb, bude uloženo v elektronickém archivu Poskytovatele a bude zasláno
na emailovou adresu Uživatele;
e) poskytnutí Služeb vyžaduje, aby přístupové zařízení
Uživatele splňovalo Technické parametry.
4. ROZSAH SLUŽEB A DOBA TRVÁNÍ SLUŽEB
4.1. Služby jsou poskytovány Poskytovatelem
prostřednictvím Platformy dostupné na Webových stránkách.
4.2. Platforma umožňuje: (i) vytvoření a administraci
Svatebního profilu, (ii) plánování svatby, sdílení informací,
vytváření úkolů, ukládání fotografií, vytváření rozpočtu apod.
(iii) zpřístupnění Svatebního profilu veřejnosti.
4.3. Svatební profil bude veřejnosti zpřístupněn
prostřednictvím webové adresy vygenerované v rámci registrace Uživatele a
Uživatel bere na vědomí, že Svatební profil je veřejně přístupný po
zadání adresy Svatebního profilu. Uživatel může v rámci Platformy
nastavit přístupové heslo pro návštěvníky Svatebního profilu a tento pak
bude přístupný pouze osobám, které budou znát adresu Svatebního profilu
a heslo.
4.4. Poskytovatel umožní Uživateli uložení, zpracování
a sdílení jím uloženého obsahu stránek, tzn. zejména fotky a texty (dále
jen „Obsah“), tedy poskytuje Uživateli služby informační společnosti ve
smyslu ustanovení § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách
informační společnosti. Za ukládaný Obsah v rámci Platformy plně
odpovídá Uživatel.
4.5. Maximální objem Obsahu, který může být umístěn do
úložiště Uživatelem, je specifikován v rámci varianty Služeb, kterou si
Uživatel zvolí při uzavření Smlouvy a bez souhlasu Poskytovatele nelze
tento objem překročit.
4.6. Uživatel je povinen zajistit, aby přístupové
zařízení využívané Uživatelem splňovalo Technické parametry
umožňující přístup ke Službám, a uzavřením Smlouvy potvrzuje, že jím
užívané zařízení Technické parametry splňuje, v opačném případě
Poskytovatel není schopen garantovat zpřístupnění Služeb.
4.7. Poskytovatel zpřístupní Uživateli jím objednanou a
zaplacenou Službu ve sjednaném rozsahu, pouze pro jeho vlastní potřebu.
Stažení obsahu Služby není Uživateli umožněno.
4.8. Služby jsou poskytovány na dobu určitou, a to na dobu,
jak je tato uvedena ve variantě Služeb, kterou si Uživatel zvolí při
uzavření Smlouvy (dále jen „Doba trvání Smlouvy“). Po
uplynutí Doby trvání Smlouvy bude Svatební profil deaktivován a veškerá
poskytnutá data a údaje budou vymazány.
5. REGISTRACE UŽIVATELE
5.1. Uživatel je povinen se před zahájením
používání Platformy zaregistrovat prostřednictvím
registračního formuláře dostupného na Webových stránkách po
vyplnění pravdivých a bezchybných údajů o své osobě.
5.2. Správné zadání e-mailové adresy Uživatele je
nezbytné pro dokončení registrace do Platformy. Registrace Uživatele je
bezplatná. Registrací Uživatele dojde k vytvoření Účtu a Uživatel tak
bude oprávněn po zadání přístupových údajů k používání Platformy.
Uživatel nebude nikomu sdělovat své jedinečné přihlašovací heslo pro
přihlášení vytvořené při registraci. V případě ztráty hesla bude
toto obnoveno prostřednictvím požadavku Uživatele zasláním odkazu k jeho
obnovení do e-mailu Uživatele.
6. UZAVŘENÍ SMLOUVY
6.1. V rámci vytvoření Účtu si Uživatel v rámci
Platformy zvolí variantu Služeb, které hodlá využívat,
přičemž specifikace a cena Služeb (dál jen „Cena“) je
vždy uvedena v popisu Služby. Cena je cenou konečnou a jednorázově
hrazenou. Zatržením pole „Souhlasím se všeobecnými obchodními
podmínkami", Uživatel potvrzuje, že se seznámil před uzavřením
Smlouvy s těmito Podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří sdělení
před uzavřením smlouvy obsažená v článku 3, a že s nimi výslovně
souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání
objednávky. Objednávkou Služeb a následným závazným potvrzením Podmínek
dochází k uzavření Smlouvy mezi Poskytovatelem a Uživatelem. O uzavření
Smlouvy je Uživatel informován potvrzením, které mu bude zasláno emailem
(dále jen „Potvrzení“).
6.2. Ke zpřístupnění Služeb ze strany Poskytovatele dojde
v okamžiku uzavření Smlouvy.
7. PLATEBNÍ PODMÍNKY
7.1 V období po uzavření Smlouvy, jehož délka je
uvedena ve variantě Služeb, kterou si Uživatel zvolí při uzavření Smlouvy
(dále jen „Zkušební období“), má Uživatel možnost
bezplatného užívání Služeb v rámci Platformy. Uživatel souhlasí
s tím, že ve Zkušebním období: (i) budou některé funkcionality Platformy
zpřístupněny pouze v omezeném rozsahu, (ii) budou grafické prvky a
dílčí výstupy Platformy označeny vodotiskem, popř. jiným ochranným
prvkem. Nejpozději v poslední den Zkušebního období si sám Uživatel
zvolí, zda chce v užívání služeb pokračovat či nikoli. Pokud bude
chtít v užívání Služeb pokračovat, uhradí Cenu způsobem, který mu byl
oznámen v Potvrzení a Smlouva mezi Uživatelem a Poskytovatelem bude nadále
trvat. Pokud Uživatel cenu neuhradí, přístup k užívání Služeb bude
ukončen a Smlouva tímto zaniká, přičemž neuhrazení Ceny je považováno
za rozvazovací podmínku účinnosti Smlouvy.
7.2 Platbu za Služby lze provést výhradně bezhotovostně
způsobem, který bude uveden v Potvrzení.
8. POVINNOSTI UŽIVATELE
8.1. Nahrání či uložení Obsahu prostřednictvím
Platformy musí být v souladu s právními předpisy, právy a
oprávněnými zájmy Poskytovatele, právy třetích osob a dobrými mravy.
Tyto povinnosti se vztahují nejen na Obsah vytvořený Uživatelem, ale
rovněž na Obsah zadaný třetími osobami z pověření Uživatele.
Poskytovatel není nijak odpovědný za Obsah a tento nekontroluje z hlediska
jeho závadnosti.
8.2. Nahráním Obsahu na Platformu bere Uživatel na
vědomí, že Poskytovatel je oprávněn nahraný Obsah zpracovávat za účelem
poskytnutí Služeb Uživateli a případně třetím osobám. Toto zpracování
probíhá automaticky. V této souvislosti Poskytovatel může Obsah za
účelem poskytování Služeb převádět na další osoby, které vykonávají
činnosti související s provozem a údržbou fungování Platformy.
9. REKLAMACE
9.1. Poskytovatel přijímá reklamace na e-mailové adrese info@weddee.cz
10. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
10.1. Uživatel má právo odstoupit od Smlouvy bez udání
důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni uzavření Smlouvy.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy Uživatel musí
o svém odstoupení od Smlouvy Poskytovatele informovat (aniž by musel
uvádět důvod), a to prostřednictvím zaslání emailu na adresu: info@weddee.cz. V případě
odstoupení od Smlouvy Poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bude doručeno oznámení o odstoupení
od Smlouvy, platbu, kterou obdržel od Uživatele. Vrácení platby proběhne
bezhotovostně prostřednictvím bankovního účtu určeného Uživatelem.
10.2. Poskytovatel je oprávněn poskytování Služeb
Uživateli jednostranně ukončit v případě porušení Smlouvy, a to
výpovědí odeslanou Uživateli na adresu jeho elektronické pošty, přičemž
výpovědní lhůta činí 5 dní od data odeslání. V případě ukončení
Smlouvy z důvodu podstatného porušení Smlouvy může být ukončení
Služeb či jejich dočasné znepřístupnění provedeno bez dalšího, aniž
by musel být Uživatel předem informován.
11. OCHRANA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ
11.1 Uživatel se zavazuje zajistit, že v rámci
Platformy umístí pouze Obsah, jehož je autorem nebo jehož autor poskytl
Uživateli souhlas k jeho zpřístupnění prostřednictvím Platformy.
Uživatel okamžikem umístění obsahu na Platformě poskytuje Poskytovateli
svolení ke sdělování takového Obsahu veřejnosti prostřednictvím
Platformy způsobem popsaným v těchto podmínkách. Svolení je takto
Uživatelem poskytováno z titulu autorského práva, popř. práv
souvisejících s právem autorským
11.2 Uživatel nesmí používat Platformu nebo obsah Služeb
nebo jejich část jinak než pro vlastní potřebu, přičemž účelem tohoto
užívání není dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo
obchodního prospěchu. Uživatel není oprávněn umožnit užití Služeb
třetí osobě jako „Uživateli“. Zejména je zakázáno, aby Uživatel
používal Platformu nebo jejich část formou šíření a kopírování či
dalšího technického zpracování.
12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
12.1 Způsob, kterým Poskytovatel zpracovává osobní údaje Uživatele, je popsán v Podmínkách ochrany osobních údajů. Uživatel bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Poskytovatele o změně ve svých osobních údajích.
13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
13.1 Poskytovatel je oprávněn znění Podmínek
v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit. O provedení takové změny
Poskytovatel informuje Uživatele emailovou zprávou. Změny Podmínek
nabývají účinnosti ke dni, který Poskytovatel určí, s tím, že ve
vztahu k Uživateli změny nabývají účinnosti pouze, pokud se změnou
Podmínek projeví souhlas, přičemž za projevení souhlasu se považuje
pokračování ve využívání Služeb Poskytovatele i po datu určeném
Poskytovatelem jako datum účinnosti změn Podmínek. Pokud Uživatel
nesouhlasí se změnami Podmínek má právo Smlouvu vypovědět.
13.2 V případě, že je nebo se stane některé
z ustanovení těchto Podmínek a/nebo Smlouvy neplatné, neúčinné nebo
nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnost
ostatních smluvních ujednání. Smluvní strany jsou povinny poskytnout si
vzájemnou součinnost pro to, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné
ustanovení bylo nahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a
vykonatelným, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický
účel zamýšlený neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným
ustanovením.
13.3 Poskytovatel nenese jakoukoli odpovědnost za případnou
škodu či nemajetkovou újmu způsobenou přímo či nepřímo užitím
Služeb.
13.4 Uživatel je oprávněn se obrátit se stížností na
orgán dohledu nebo státního dozoru. Česká obchodní inspekce vyřizuje
mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených
příslušnými právními předpisy.
13.5 Právní vztah založený Smlouvou se řídí právním
řádem České republiky. Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
13.6 Tyto Podmínky jsou platné a účinné od
1. června 2023.